|
|
|
.jpg)
| HONDA CBR 900 RR 1994 56 604 km Németországból származó motorkerékpár, sokat állt! 1996-os idomokkal. Korához mérten szép, gyári állapotban, jó motorhanggal, PUIG füst, színű plexivel, korhű Michelin PilotSport gumikkal. Az üzemanyagtartály és benzincsap cserés volt, mert rozsdás volt belül. 999 000,-Ft +reg.adó+forg.helyezés | .jpg)
| .jpg)
| .jpg)
| .jpg)
| .jpg)
| .jpg)
|
.jpg)
| .jpg)
| .jpg)
|
.jpg)
|
.jpg)
|
.jpg)
| .jpg)
|
.jpg)
| .jpg)
| .jpg)
|
.jpg)
|
.jpg)
|
.jpg)
| .jpg)
|
.jpg)
| .jpg)
| .jpg)
| .jpg)
| |
.jpg)
| HONDA CBR 900RR (919) 1999 87 864 km. 94 KW. 1 gyári + 1 utángyártott kulccsal, németországi okmányokkal, nem kevés km-rel, de szép és végig szervizelt állapotban, jó motorhanggal. ABS/ST felső villahíd + egyedi tükörtartó konzol + lapos alu kormánnyal, LUCAS sport lábtartóval, fémfékcsövekkel, REMUS E betűs, karbon sportdobbal, karbon első sárvédővel. A plusz kiegészítőkhöz megvannak a német okmányok is, forgalmijába be van írva! 5 000 km-rel ezelőtt új féktárcsákat kapott, Motul olajszervíz volt rajta, porlasztó felújítás. 1 050 000,-Ft +reg.adó+forg.helyezés | .jpg)
|
.jpg)
| .jpg)
| .jpg)
| .jpg)
| .jpg)
| .jpg)
|
.jpg)
|
.jpg)
|
.jpg)
| .jpg)
|
.jpg) | .jpg)
|
.jpg)
|
.jpg)
|
.jpg)
|
.jpg)
|
.jpg)
|
.jpg)
|
.jpg)
|
.jpg)
| .jpg)
| .jpg)
| .jpg)
| .jpg)
| .jpg)
| HONDA CBF 1000 ABS 2010 73 517 km, 70 KW. 2 gyári kulccsal, magyarországi okmányokkal, 2024, 07, 31-ig érvényes műszaki vizsgával. A motor Németországból származik, szervízkönyve megvan, túrázásra használták. Alkalmanként 3-6000 km-es távokra. Bal oldalán látszanak enyhébb sérülés nyomai. Műanyag + oldalidomokkal, egyedi HRC dekorral, PUIG magasított, állítható füst plexi, ledes kiegészítő lámpa (több funkciós), PUIG bukógomba, gyári markolatfűtés, szivargyújtó aljzat, kormánymagasító 20 mm-es betét, 3 db gyári, nagy túradoboz konzollal, BODYSTYLE hátsó kis sárvédő láncvédővel, AKRAPOVIC ovál, E betűs, sport dobbal, középstanderrel. Van hozzá + fokozat kijelző Kb: 71 000 km-nél nagy szervizet kapott Németországben, láncszett csere, MICHELIN ROAD 5 gumi pár csere, 7100 MOTUL 10w40 olajcsere. A megtett km-hez képest nagyon szép állapotban van! Ár: 2 999 000,-Ft +átírás |
.jpg)
|
.jpg)
| .jpg)
|
.jpg)
| .jpg)
| .jpg)
|
.jpg)
| .jpg)
|
.jpg)
|
.jpg)
| .jpg)
| .jpg)
| .jpg)
| .jpg)
| .jpg)
| .jpg)
| .jpg)
| .jpg)
| .jpg)
| .jpg)
| .jpg)
|
.jpg)
| .jpg)
|
.jpg)
|
.jpg)
| .jpg)
| .jpg)
| .jpg)
|
.jpg)
| .jpg)
| .jpg)
| .jpg)
|
.jpg)
| .jpg)
| .jpg)
| .jpg)
| .jpg)
| .jpg)
| SUZUKI GSF 1200 S BANDIT 2002 87 976 km, 2 kulcs
Érvényes magyarországi okmányokkal, műszaki vizsgával, gondos gazdától. Metál fekete fényezés, fehér villogókkal, tükör szélesítővel, szép jól világító, mattulásmentes első lámpával. FABBRI füst színű, racing plexivel, rajta GPS tartóval, fémfékcsövekkel, kevés km-t futott, felújított hátsó rugóstaggal, első teleszkóp felújítással és kormánynyakcsapágy cserével. Egyedi kialakítású bal vészvillogó kapcsolóval, TRW kormánnyal 929 000,-Ft +átírás | .jpg)
| .jpg)
|
.jpg)
|
.jpg)
|
.jpg)
| .jpg)
| .jpg)
| .jpg)
| .jpg)
| .jpg)
| .jpg)
|
.jpg)
| .jpg)
|
.jpg)
| .jpg)
| .jpg)
|
.jpg)
| .jpg)
| .jpg)
| .jpg)
| .jpg)
| .jpg)
| .jpg)
| .jpg)
| .jpg)
| .jpg)
| .jpg)
| .jpg)
|
| | | | | | | | | | | |
.jpg)
| PIAGGIO BEVERLY 500 i.e. 2007 34 856 km, 28 KW
1 db gyári és 1 db gyári piros kulccsal. Magyarországi érvényes okmányokkal, 2024, 01.-hóig érvényes műszaki vizsgával. A motor a bal oldalán enyhén sérült volt, de ennek alig látszanak a nyomai. Gyári plexivel, gyári középsztenderrel, GIVI MONOLOCK dobozal. Ár: 650 000,-Ft +átírás | .jpg)
| .jpg)
| .jpg)
| .jpg)
| .jpg)
| .jpg)
| .jpg)
| .jpg)
|
.jpg)
| .jpg)
| .jpg)
| .jpg)
| | .jpg)
| .jpg)
| .jpg)
| .jpg)
| .jpg)
| .jpg)
|
.jpg)
| .jpg)
| .jpg)
|
.jpg)
|
SUZUKI GSXF 600 2001 22 988 Km (óra szerint) Németországból származó motorkerékpár, 1 kulccsal, mindkét oldalára borultak vele, NEM CSÚSZOTT!!! Gyári kormánycsutkával és villahíddal. Jó motorhanggal, jó gumikkal, porlasztó felújítással, Motul olaj + olajszűrő cserével, idomjain esztétikai hibákkal. 599 000,-Ft helyett 500 000.-ft +reg.adó+forg.helyezés | .jpg)
| .jpg)
| .jpg)
| .jpg)
| .jpg)
| .jpg)
| .jpg)
| .jpg)
|
.jpg)
| .jpg)
| .jpg)
|
.jpg)
| .jpg)
|
.jpg)
|
.jpg)
|
.jpg)
|
|
.jpg)
|
.jpg)
|
.jpg)
|
.jpg)
|
|
.jpg)
|
.jpg)
| .jpg)
| .jpg)
| .jpg)
| .jpg)
|
.jpg)
| .jpg)
|
| .jpg)
| KAWASAKI ZZR 500 (osztrák belföldi) 61 047 km Szét lett bontva, csak az alkatrészei eladóak!!!Komplet idomzat, takarókkal, lámpákkal, plexivel, műszerfallal, űléssel 280 000,-ft!
Motorja nagyon szépen jár, törésmentes, szép állapotban, csak egyben, 200 000,-ft!
|
.jpg)
| .jpg)
| .jpg)
|
.jpg)
| .jpg)
| .jpg)
| .jpg)
| .jpg)
|
.jpg)
| .jpg)
| .jpg)
|
.jpg)
|
.jpg)
|
.jpg)
| .jpg)
|
.jpg)
| .jpg)
|
.jpg)
| .jpg)
| .jpg)
| .jpg)
| | .jpg)
| HONDA NES 250 FORESYTE 1998 34 491 Km Nagytestű robogó, nem forgalomba helyezhető, 1 db német okmánnyal, 1 db kulccsal. BONTÁSRA! Gyári állapotban, mind a két oldalán élvédő bukócsővel, motorja jó, szépen jár, új akkumulátorral. 250 000,-Ft helyett 220 000.-ft NEM FORGALOMBA HELYEZHETŐ!!!!! | .jpg)
|
.jpg)
| .jpg)
|
.jpg)
| .jpg)
|
.jpg)
| .jpg)
| .jpg)
| .jpg)
| .jpg)
| .jpg)
| .jpg)
| .jpg)
| .jpg)
| .jpg)
| .jpg)
| .jpg)
| SUZUKI GSXF 600 1992 32 248 km
Németországból származó, okmányokkal, 1 kulccsal. Festése már 1x volt javítva, kisebb esztétikai hibákkal, füst színű, magasított plexi NÉLKÜL!!!! alu láncvédővel. DEVIL E betűs, 4-2-1 kipufogó rendszerrel, Bridgestone BT045 jó gumikkal. Jó motorhanggal! SOKAT ÁLLT! 369 000,-Ft helyett 269 000.-ft +reg.adó+forg.helyezés | .jpg)
| .jpg)
| .jpg)
| .jpg)
|
.jpg)
| .jpg)
| .jpg)
|
.jpg)
| .jpg)
|
.jpg)
|
.jpg)
|
.jpg)
|
.jpg)
| .jpg)
|
| .jpg)
| .jpg)
| .jpg)
| .jpg)
| .jpg)
|
| .jpg)
| .jpg)
| .jpg)
| .jpg)
| .jpg)
| .jpg)
| .jpg)
| .jpg)
| SUZUKI GSX-R 1100 1991.05. 87 157 Km 74 kW Németországból származó motorkerékpár, egy kulccsal, az okmányaiban feltüntetett GIMBEL átépítéssel. Felső kormányosra átalakított villahíddal, alu kormánnyal, fém fékcsővel és kuplungcsővel, egyedi idomzattal és sötét füst plexivel. DEVIL E betűs kipufogó rendszerrel, hasidommal, FAR egyedi alu tükrökkel (a jobb oldali sérült). Új akkumulátorral, porlasztó javítással és tisztítással. Jó motorhanggal, apróbb esztétikai hibákkal. Kihasználatlanság miatt sokat állt! 1 100 000,-Ft helyett 1 050 000.-ft +reg.adó+forg.helyezés | .jpg)
|
.jpg)
| .jpg)
| .jpg)
|
.jpg)
| .jpg)
|
.jpg)
|
.jpg)
|
.jpg)
|
.jpg)
| .jpg)
|
.jpg)
| .jpg)
| .jpg)
| .jpg)
|
.jpg)
|
.jpg)
|
.jpg)
|
.jpg)
|
.jpg)
| .jpg)
| .jpg)
|
.jpg)
|
.jpg)
| .jpg)
| .jpg)
| .jpg)
| .jpg) |
.jpg)
|
.jpg)
| .jpg)
|
.jpg)
|
.jpg)
|
.jpg)
| .jpg)
| .jpg)
| .jpg)
| | .jpg)
| | .jpg)
| SUZUKI GSF 1200 S BANDIT 1999 (első szériás)
SZÉT LETT BONTVA!!! Csak az alkatrészei eladóak!!16594 km van az órájában, azonban a valós km nem ismert. Németországból származó, esztétikai hibákkal. Váz: 75000,-ft, Motorblokk:250000,-ft Kipufogó rendszer: 100000.-ft
| .jpg)
|
.jpg)
| .jpg)
| .jpg)
| .jpg)
|
.jpg)
| .jpg)
| .jpg)
| .jpg)
| .jpg)
| .jpg)
| .jpg)
| .jpg)
| .jpg)
| .jpg)
| .jpg)
| .jpg)
| .jpg)
| |
.jpg)
| KAWASAKI GPX 600 R, ZX 600 C USA MODELL! 1995 évj. 36485 km 57 kW (nyitott!) 2 kulccsal, Németoszágból származó motorkerékpár, friss műszakival. Jobb oldalára borult. Karbon és zöld dekorral, egyedi színvilággal, de gyári állapotban, kevés km-rel. Keveset futott láncszettel és Bridgestone BT045 gumikkal, nem régi akkumulátorral. 359 000,-Ft +honosítás, névreírás |
.jpg)
|
.jpg)
|
.jpg)
|
.jpg)
|
.jpg)
|
.jpg)
| .jpg)
|
.jpg)
|
.jpg)
|
.jpg)
|
.jpg)
|
.jpg)
|
.jpg)
|
.jpg)
|
.jpg)
|
.jpg)
| .jpg)
|
.jpg)
|
.jpg)
| .jpg)
|
.jpg)
|
.jpg)
| .jpg)
| KAWASAKI ZZR 1100 ZXT 10 D 1999 (2003.04. forgalomba helyezés) 43 824 km 107 kW, nyitott! Németországból származó motorkerékpár. Mindkét oldalidomon látszik borulásból eredő karc. Ezt leszámítva nagyon szép állapotban van, nagyon jó motorhanggal! 41 732 kmnél (2019.05.) nagy szervizen esett át, számlával igazolt (1194 euro). Komplett inspekció, láncszett csere, szelephézag, olajszervíz, gumi csere, fék és futómű szervíz, fehér villogók, fehér ledes hátsó lámpa. Az ekeidom alján egy darab ki van törve! 820 000,-Ft helyett 779 000.-ft +reg.adó+forg.helyezés | .jpg)
| .jpg)
| .jpg)
|
.jpg)
| .jpg)
|
.jpg)
| .jpg)
|
.jpg)
|
.jpg)
|
.jpg)
|
.jpg)
|
.jpg)
|
.jpg)
|
.jpg)
|
.jpg)
|
.jpg)
|
.jpg)
|
.jpg)
|
.jpg)
|
.jpg)
| .jpg)
| .jpg)
|
.jpg)
| .jpg)
|
.jpg)
|
.jpg)
| SUZUKI GSX-R 750 K3, 2003. 13 084 Km Egy kulccsal, Ausztriából való motorkerékpár, kevés kilóméterrel, adás-vételi szerződéssel, csak hobbi pályázási célra. Kb: 4 évet nem használták! Üvegszálas idomgarnitúra, sport légszűrő, Two Brothers Racing nyitott kipuforórendszerrel. Elől fémfékcsővel, bukógombával, karbon vázvédővel, Fabbri bubis plexivel. Plussz fejidom és hasidommal!
Látszik rajta , hogy van benne esés. PÁLYAMOTOR!!! 750 000,-Ft |
.jpg)
|
.jpg)
|
.jpg)
|
.jpg)
| .jpg)
| .jpg)
| .jpg)
| .jpg)
| .jpg)
| .jpg)
| .jpg)
| .jpg)
|
.jpg)
|
.jpg)
|
.jpg)
| .jpg)
|
.jpg)
| .jpg)
| |
.jpg)
| YAMAHA YZF 750 R 1993-as évjárat 36,8KW !! 32644 Km 1 kulcs Ausztriából származó motorkerékpár hiányos állapotban, nincs hozzá porlasztó!!! Gyári és egy üvegszálas SP farokidommal korához mérten jó állapotban kisebb esztétikai hibákkal!! 350 000,-Ft helyett 330 000.-ft + Reg. adó + Forgalomba helyezés |
.jpg)
|
.jpg)
|
.jpg)
|
.jpg)
|
.jpg)
|
.jpg)
|
.jpg)
|
.jpg)
|
.jpg)
|
.jpg)
| .jpg)
| .jpg)
|
| .jpg)
|
.jpg)
| .jpg)
|
.jpg)
|
.jpg)
|
.jpg)
|
.jpg)
|
.jpg)
|
.jpg)
| .jpg) | YAMAHA FZR 600 1993 31 604 Km Németországból származó motorkerékpár, egy kulccsal, korához mérten szép állapotban, szinte gyári, levehető űléspúppal, Pirelli gumikkal. A tartály és az oldalidomok fényezése javított. A plexi bal oldalán sérült, de gyári! Motorhangja szép! 699 000,-Ft helyett 669 000.-ft +reg.adó+forg.helyezés |
.jpg) | .jpg)
| .jpg)
| .jpg) |
.jpg)
| .jpg)
|
.jpg) | .jpg)
| .jpg)
| .jpg)
| .jpg)
| .jpg)
| .jpg)
|
.jpg)
| .jpg) |
.jpg)
|
.jpg)
| .jpg)
| .jpg)
| .jpg)
| .jpg)
|
.jpg) | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |
.jpg)
| KAWASAKI Z750 2007 55 395 km 3 darab gyári kulccsal, magyarországi okmányokkal, műszaki érvényessége: 2024.04-ig! Egyedi ledes, kis villogókkal, fémfékcsövekkel, hasidommal, Pazzaz merevítős kormánnyal, LeoVince sport dobbal (okmányaival), nyeregtáska tartóval, bukógombával, egyedi állítható rendszámtáblatartóval. Kevés km-t futott láncszettel, jó gumikkal, emelőszemekkel. Jobbos keresztmerevítő kar javított! 1 550 000,-Ft
1 450 000,-Ft+ átiratás
| .jpg) | .jpg)
| .jpg)
| .jpg)
|
.jpg)
| .jpg)
| .jpg)
|
.jpg)
|
.jpg)
| .jpg)
|
.jpg)
|
.jpg)
|
.jpg)
|
.jpg)
|
.jpg)
|
.jpg)
|
.jpg)
| .jpg)
| .jpg)
| .jpg)
| .jpg)
| .jpg)
|

| HONDA CBR 954 RR Egyedi építésű streetfighter motor. Magyarországról származó, de romániai okmányokkal, tulajdonostól eladó. GSX-R K4 1000 első futóművel, egyedi villahidakkal, egyedi VFR félkarú hátsó futóművel, 240/40-17-es gumival, polírozott vázzal és futóművel. Sok egyedi extrával! 3 300.- euro | 
|

|

|

|

|

|

|

| 
|

|

|

|

|

| 
| 
| | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | .jpg)
| Gyerek chopper bicikli Kihasználatlanság miatt eladó. Elöl 24 * 2 gumi
Hátul 20 * 3 gumi Tengely táv kb 134 cm Ülés magasság kb 58 cm Kormány szélesség 70 cm Használt 40 000,-Ft | .jpg)
| .jpg)
| .jpg)
| .jpg)
| | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |
|
|
|
|
|
Vásárlás feltételei, vásárlói tájékoztató!
|
Tisztelt meglévő és leendő Ügyfeleink! Tájékoztatjuk kedves Vásárlóinkat, hogy üzletünk viszonteladói boltként működik. Így a nálunk megvásárolt termékek garanciája a terméket forgalmazó, gyártó üzlet/cég garanciális feltételeivel megegyező! Akciós, használt vagy bontott termékekre SEMMILYEN NEMŰ GARANCIÁT NEM TUDUNK VÁLLALNI! Oldalunk tájékoztató jelleggel működik! Amennyiben rendelni szeretne, azt e-mailben vagy telefonon esetlegesen személyesen üzletünkben tudja megtenni! Rendelni/vásárolni az alábbi lehetőségekkel tud: - batszimotor@batszimotor.hu e-mail címen (Név, Cím Telefonszám és a Termék/Termékek képei csatolva, pontos megnevezése) - +36-30-903-7050 telefonszámon (Név, Cím , Telefonszám, Termék/Termékek pontos megnevezése egyeztetéssel)
- személyesen 5650,Mezőberény , Bonyhai u.2/A címen üzletünkben! Bejárat a Tó utca felől, a zsák utcába.
Annyiben nem a személyes vásárlást választja üzletünkben, termékeinket utánvétes,belföldi postával tudjuk eljuttatni Önhöz, melynek postaköltsége megegyezik a hatályos, a Magyar Posta Zrt által megszabaott díjakkal! Köszönjük! |
|
|
|