|
|
|
.jpg)
| KAWASAKI ZXR 750 1994 18 494 Km Németországból származó motorkerékpár. Valószínűleg sérülés lehetett rajta, de rendbe lett téve, festése javított!! Sokat állt!!! Szép állapotú, ZX-s markolattal, elől fémfékcsövekkel, űléspúp, emelőszemek. Kawasaki gyűjtemény darabja volt! OT-s is lehet! 1 650 000,-Ft +reg.adó+forg.helyezés | .jpg)
| .jpg)
| .jpg)
| .jpg)
| .jpg)
| .jpg)
| .jpg)
| .jpg)
| .jpg)
| .jpg)
| .jpg)
| .jpg)
| .jpg)
| .jpg)
| .jpg)
| .jpg)
| .jpg)
| .jpg)
| .jpg)
| .jpg)
|
.jpg)
| .jpg)
| .jpg)
| .jpg)
| .jpg)
| .jpg)
| SUZUKI GSX-R 1100 (1127 cm3) 1991 (forgalmiban: 1997) 65 165 km Magyarországi motorkerékpár , két kulccsal, műszaki érvényessége: 2026.05.10-ig. Kb: 20 éve magyarországi forgalomban, 2. tulajdonostól eladó.Gyári fényezés, sok extrával! Braking első féktárcsák, 6 dugattyús első féknyergek, elől-hátul fémfékcsövek, MRA sötét füst, bubis plexi . Elől ledes kiegészítő lámpával, elől-hátul karbon sárvédővel. Hayabusa kuplung és első főfékhengerrel. WP kormánystabilizátorral, WP rugóstaggal. Átm: 40-es karburátorral, sport levegőszűrővel, Yoshimura-Suzuki Dual ovál komplett kipufogórendszerrel. Hátsó űlés+űléspúp, SRAD ovál villogókkal, szivargyújtóaljzattal, olajhűtő védő ráccsal, olajhűtő ventilátorokkal. Motorolaj hőmérővel, trafi érzékelővel! Kb: 6-7 ezer km-t futott láncszettel, ekkor volt szelephézag állítás és komplett gyári kuplung csere, első teleszkóp felújítás+első rugók cseréje A motor kihasználatlanság miatt évek óta áll! 2 200 000,-Ft +átírási költség | .jpg)
| .jpg)
| .jpg)
| .jpg)
| .jpg)
| .jpg)
| .jpg)
| .jpg)
| .jpg)
| .jpg)
| .jpg)
| .jpg)
| .jpg)
| .jpg)
| .jpg)
| .jpg)
| .jpg)
| .jpg)
| .jpg)
| .jpg)
| .jpg)
| .jpg)
| .jpg)
| .jpg)
| .jpg)
| .jpg)
| .jpg)
| .jpg)
| .jpg)
| .jpg)
| .jpg)
| .jpg)
| .jpg)
| .jpg)
| .jpg)
| .jpg)
| .jpg)
| .jpg)
| .jpg)
| .jpg)
| .jpg)
| .jpg)
| | .jpg)
| HONDA VFR 800 1998 55 547 km Németországból származó motorkerékpár, 1 kulccsal, éveket állt! Új akkumulátor, porlasztótisztítás után, nagyon szépen jár, korához mérten szép, gyári állapotban! Középsztenderrel, Dunlop Roadsmart keveset futott gumikkal. 829 000,-Ft +reg.adó+forg.helyezés | .jpg)
| .jpg)
| .jpg)
| .jpg)
| .jpg)
| .jpg)
| .jpg)
| .jpg)
| .jpg)
| .jpg)
| .jpg)
| .jpg)
| .jpg)
| .jpg)
| .jpg)
| .jpg)
| .jpg)
| .jpg)
| .jpg)
| .jpg)
| .jpg)
| .jpg)
| .jpg)
| .jpg)
| .jpg)
| .jpg)
| .jpg)
| .jpg)
| | .jpg)
| | .jpg)
| | .jpg)
| .jpg)
| .jpg)
| .jpg)
| .jpg)
| .jpg)
| .jpg)
| .jpg)
| .jpg)
| .jpg)
| .jpg)
| .jpg)
| .jpg)
| .jpg)
| .jpg)
| .jpg)
| .jpg)
| .jpg)
| .jpg)
| .jpg)
| .jpg)
| .jpg)
| .jpg)
| .jpg)
| .jpg)
| .jpg)
| .jpg)
| | | | | | | | .jpg)
| SUZUKI GSX-R 750 SRAD 1997. (porlasztós) 37 372 km Ausztriából származó motorkerékpár, külföldi okmányokkal, 1 kulccsal, kevés km-rel. Füst, bubis plexivel, ARROW kör, karbon sportdobbal, olaj+szűrő és fékolaj cserével. A motoron látszanak esés nyomai, de gyári, új idomokkal pótolták. Motorja szépen jár, van hozzá hátsó űlés is! 825 000,-Ft +reg.adó+forg.helyezés | .jpg)
| .jpg)
| .jpg)
| .jpg)
| .jpg)
| .jpg)
| .jpg)
| .jpg)
| .jpg)
| .jpg)
| .jpg)
| .jpg)
| .jpg)
| .jpg)
| .jpg)
| .jpg)
| .jpg)
| .jpg)
| .jpg)
| .jpg)
| .jpg)
| .jpg)
| .jpg)
| .jpg)
| .jpg)
| .jpg)
| .jpg)
| .jpg)
| | .jpg)
| | .jpg)
| HONDA CBR 600 F4i 2006 54 411 km Olaszországból származó motorkerékpár, két kulccsal. Jobb oldalán sérült. Fejidom karcos, oldalidom és a kipufogó csúszott, jobb első lábtartó javított, első felni pereme karcos. Michelin PilotRoad5 gumikkal, Fabbri füst, bubis plexivel, V-Trec KBA számos karokkal | .jpg)
| .jpg)
| .jpg)
| .jpg)
| .jpg)
| .jpg)
| .jpg)
| .jpg)
| .jpg)
| .jpg)
| .jpg)
| .jpg)
| .jpg)
| .jpg)
| .jpg)
| .jpg)
| .jpg)
| .jpg)
| .jpg)
| .jpg)
| .jpg)
| .jpg)
| .jpg)
| .jpg)
| .jpg)
| .jpg)
| .jpg)
| |
.jpg)
| KAWASAKI Z750 2011 31 780 Km Magyarországi, érvényes műszakival (2026.05.24.), két kulccsal. PUIG füst plexivel, RAXIMO fék és kuplungkarral, HEED bukócsővel, BARRACUDA kis villogókkal, egyedi rendszámtartó-világítással, MIVV SOUNO E betűs, hangtompítós sport dobbal, BRI S22-es gumikkal, emelőszemekkel, PAZZAZ fekete kormánnyal. Bal oldalán látszi borulás nyoma, a bukócső ez után került felszerelésre. 1 700 000,-Ft +átírási költség | .jpg)
| .jpg)
| .jpg)
| .jpg)
| .jpg)
| .jpg)
| .jpg)
| .jpg)
| .jpg)
| .jpg)
| .jpg)
| .jpg)
| .jpg)
| .jpg)
| .jpg)
| .jpg)
|
.jpg)
|
.jpg)
|
.jpg)
| .jpg)
| .jpg)
| .jpg)
| .jpg)
| .jpg)
| .jpg)
|
.jpg)
|
.jpg)
| .jpg)
|
.jpg)
|
.jpg)
| .jpg)
| |
.jpg)
| | .jpg)
| HONDA CBR 600 F3 1998-as gyártás, 1999-es forgalomba helyezés 63 001 Km Németországból származó motor, két kulccsal. Korához mérten kitűnő állapotban, szép motorhanggal. Michelin Pilot Power gumikkal, elől még szőrös a gumiabroncs. Használatból eredő esztétikai hibákkal, szinte gyári állapotban! 850 000,-Ft +forg.helyezés+reg.adó | .jpg)
| .jpg)
| .jpg)
| .jpg)
| .jpg)
| | .jpg)
| .jpg)
| .jpg)
| .jpg)
| .jpg)
| .jpg)
| .jpg)
| .jpg)
| .jpg)
| .jpg)
| .jpg)
| .jpg)
| .jpg)
| .jpg)
| .jpg)
| .jpg)
|
.jpg)
| .jpg)
| .jpg)
| .jpg)
| .jpg)
| .jpg)
| .jpg)
| .jpg)
| .jpg)
| .jpg)
| | | .jpg)
| HONDA CB600F HORNET 2001 57 476 Km Magyarországi motorkerékpár, 2 kulccsal, 2027.06.06-ig érvényes műszakival. A motor sérült volt. Idomszett cserélve lett rajta, első teleszkópok, villahidak, kormány cserélve lett. Naked füst plexivel, egyedi rendszámtáblatartóval, bukógombával, hasidommal, Leo Vince ovál, sport dobbal Hátsó telszkópja lágy! 799 000,-Ft +átírási költség | .jpg)
| .jpg)
| .jpg)
| .jpg)
| .jpg)
| .jpg)
| .jpg)
| .jpg)
| .jpg)
| .jpg)
| .jpg)
| .jpg)
| .jpg)
| .jpg)
| .jpg)
| .jpg)
| .jpg)
| .jpg)
| .jpg)
| .jpg)
| .jpg)
| .jpg)
| .jpg)
| .jpg)
| .jpg)
| .jpg)
| .jpg)
| .jpg)
| | | | .jpg)
| DUCATI 900 SUPERSPORT i.e. 25 KW!!!!!! 1999/2000 2 kulccsal, Németországból származó motorkerékpár. Pár éve áll!!! Sebességváltó hibás!!!- ÜZEMKÉPTELEN!!! Metzeler M7RR gumikkal, az okmányai rendezettek, javítás után forgalomba helyezhető! 779 000,-Ft +reg.adó+forg.helyezés | .jpg)
| .jpg)
| .jpg)
| .jpg)
| .jpg)
| .jpg)
| .jpg)
| .jpg)
| .jpg)
| .jpg)
| .jpg)
| .jpg)
| .jpg)
| .jpg)
| .jpg)
| .jpg)
| .jpg)
| .jpg)
| .jpg)
| .jpg)
| .jpg)
| .jpg)
| .jpg)
| .jpg)
| .jpg)
| .jpg)
| .jpg)
| .jpg)
| .jpg)
| | .jpg)
| .jpg)
| HONDA CBR 600 F3 1996 39 400 Km Németországból származó motorkerékpár, külföldi okmányokkal, 1 kulccsal, jobb oldalán sérült volt, az idomok csak javítva lettek, festés előtti állapotban van. Idomzata gyári. Motorja jól jár. SOKAT ÁLLT! 439 000,-Ft +reg.adó+forg.helyezés | .jpg)
| .jpg)
| .jpg)
| .jpg)
| .jpg)
| .jpg)
| .jpg)
| .jpg)
| .jpg)
| .jpg)
| .jpg)
| .jpg)
| .jpg)
| .jpg)
| .jpg)
| .jpg)
| .jpg)
| .jpg)
| .jpg)
| .jpg)
| .jpg)
| .jpg)
| .jpg)
| .jpg)
| .jpg)
| .jpg)
| .jpg)
| .jpg)
| .jpg)
| KAWASAKI GPZ 600 R 1988 29 248 Km Németországból származó motorkerékpár, 1 kulccsal, külföldi okmányokkal. Sok-sok évet állt. Porlasztó, benzincsap felújítás, tartálytisztítás, olaj és gyertya és szűrők cseréje megtörtént. Új akkumulátor, teleszkóp olaj és szimmering cserélve. Jobb oldalán látszik fényezés javítás. Apróbb esztétikai hiba van rajta. Újszerű, DOT-os Pirelli gumikkal! 699 000,-Ft +reg.adó+forg.helyezés | .jpg)
| .jpg)
| .jpg)
| .jpg)
| .jpg)
| .jpg)
| .jpg)
| .jpg)
| .jpg)
| .jpg)
| .jpg)
| .jpg)
| .jpg)
| .jpg)
| .jpg)
| .jpg)
| .jpg)
| .jpg)
| .jpg)
| .jpg)
| .jpg)
| .jpg)
| .jpg)
| .jpg)
| .jpg)
| .jpg)
| .jpg)
| .jpg)
| .jpg)
| .jpg)
| .jpg)
| .jpg)
| .jpg)
| .jpg)
| | .jpg)
| | .jpg)
| SUZUKI GSX-R 1100 1991 86 413 Km Légolajos-1127-es Németországból származó motorkerékpár, 1 kulccsal, fekete festéssel, polírozott lengőkarral. A fejidom rövidre vágott és a fejkonzol is hozzá lett alakítva. Motorja jól jár. Fémfékcsövekkel, MRA fekete, de átlátható plexivel , LUCAS első féktárcsákkal, E betűs BOS komplett kipufogórendszerrel. Mindenhez van papír is! 849 000,-Ft +reg.adó+forg.helyezés
| .jpg)
| .jpg)
| .jpg)
| .jpg)
| .jpg)
| .jpg)
| .jpg)
| .jpg)
| .jpg)
| .jpg)
| .jpg)
| .jpg)
| .jpg)
| .jpg)
| .jpg)
| .jpg)
| .jpg)
| .jpg)
| .jpg)
| .jpg)
| .jpg)
| .jpg)
| .jpg)
| .jpg)
| .jpg)
| .jpg)
| .jpg)
| .jpg)
| .jpg)
| .jpg)
| .jpg)
| | .jpg)
| | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | .jpg)
| YAMAHA FZ6S 2004 51 211 km Magyarországi forgalomba helyezésű motorkerékpár, 2+1 gyári kulccsal, lejárt műszaki vizsgával. Szinte gyári állapotban, éveket állt, okmányai rendezettek. Szervíz előtti, működőképes állapotban, gyári fényezés. Új akkumulátor, üzemanyag tartály takarítás-benzincsere megtörtént. Bukógombával, doboztartó konzollal, Moto-Detail 2 sisakos középdobozzal, középstanderrel. 1 170 000,-Ft +átírási költség | .jpg)
| .jpg)
| .jpg)
| .jpg)
| .jpg)
| .jpg)
| .jpg)
| .jpg)
| .jpg)
| .jpg)
| .jpg)
| .jpg)
| .jpg)
| .jpg)
| .jpg)
| .jpg)
| .jpg)
| .jpg)
| .jpg)
| .jpg)
| .jpg)
| .jpg)
| .jpg)
| .jpg)
| .jpg)
| .jpg)
| .jpg)
| .jpg)
| .jpg)
| KAWASAKI ZXR 750 1991 59 007 Km 1 kulccsal, Németországból származó motorkerékpár, festés előtti, hiányos állapotban. Plexi, kipufogó hiányzik! Sokat állt! Gyári az idomzata, fémfékcsövekkel, restaurálási alap! 489 000,-Ft +reg.adó+forg.helyezés | .jpg)
| .jpg)
| .jpg)
| .jpg)
| .jpg)
| .jpg)
| .jpg)
| .jpg)
| .jpg)
| .jpg)
| .jpg)
| .jpg)
| .jpg)
| .jpg)
| .jpg)
| .jpg)
| .jpg)
| .jpg)
| .jpg)
| .jpg)
| .jpg)
| .jpg)
| .jpg)
| .jpg)
| .jpg)
| .jpg)
| .jpg)
| .jpg)
| .jpg)
| KAWASAKI ZXR 750 1992.03. 41 791 Mph 72 kW, 2 kulcs Németországból származó motorkerékpár, sokat állt!!! A fejidom és a bubis plexi utángyártott, a többi idom gyári. Motorja jól jár. Michelin Pilot Power gumikkal, fém fék- és kuplungcsövekkel, újra huzott űlésekkel, a lánc nem régen lett cserélve , Akrapovic matricás, E betűs, ovál kipufogóval. ZX feliratos markolattal, nem hibátlan fényezéssel!!! Jó restaurálási alap!!! 759 000,-Ft +reg.adó+forg.helyezés
| .jpg)
| .jpg)
| .jpg)
| .jpg)
|
.jpg)
|
.jpg)
| .jpg)
|
.jpg)
|
.jpg)
|
.jpg)
| .jpg)
|
.jpg)
|
.jpg)
|
.jpg)
| .jpg)
| .jpg)
| .jpg)
|
.jpg)
| .jpg)
|
.jpg)
|
.jpg)
|
.jpg)
| .jpg)
|
.jpg)
| .jpg)
|
.jpg)
|
.jpg)
|
.jpg)
| .jpg)
| .jpg)
| .jpg)
| .jpg)
|
HONDA CBF 1000 ABS 2010 81350 km, 70 KW. 2 gyári kulccsal, magyarországi okmányokkal, 2026, 07, 31-ig érvényes műszaki vizsgával. A motor Németországból származik, szervízkönyve megvan, túrázásra használták. Alkalmanként 3-6000 km-es távokra. Bal oldalán látszanak enyhébb, minimális sérülés nyomai. Műanyag oldalidomokkal, egyedi HRC dekorral, PUIG magasított, állítható füst túra plexi, színben hozzá illő plexis kézvédővel. Ledes kiegészítő lámpa (több funkciós), PUIG bukógomba, gyári markolatfűtés, szivargyújtó aljzat, LSL kormánymagasító 20 mm-es betét, 3 db gyári, nagy túradoboz, gyári konzollal, BODYSTYLE hátsó kis sárvédő láncvédővel,forgalmiba bejegyzett SHARK ovál, E betűs, sport dobbal, középstanderrel. Kb: 71 000 km-nél nagy szervizet kapott Németországban, láncszett csere, kb 73000 km-nél MICHELIN ROAD 5 gumi pár csere, 7100 MOTUL 10w40 olajcsere. A megtett km-hez képest nagyon szép állapotban van! Ár: 2 899 000,-Ft +átírás | .jpg)
| .jpg)
| .jpg)
|
.jpg)
| .jpg)
|
.jpg)
| .jpg)
|
.jpg)
|
.jpg)
|
.jpg)
|
.jpg)
|
.jpg)
|
.jpg)
|
.jpg)
| .jpg)
| .jpg)
| .jpg)
| .jpg)
| .jpg)
| .jpg)
| .jpg)
| .jpg)
|
.jpg)
| .jpg)
| .jpg)
| .jpg)
| .jpg)
| .jpg)
| .jpg)
|
.jpg)
|
.jpg)
|
.jpg)
|
.jpg)
| .jpg)
| .jpg)
| .jpg)
| .jpg)
| .jpg)
| RAPTOR VOITER Elektromos roller, kihasztnálatlanság miatt eladó. Évekig nem használták! Be van üzemelve, 2 új akkumulátor, új hajtásszíj! 75 000,-Ft | .jpg)
| .jpg)
| .jpg)
| .jpg)
|
| .jpg)
|
| .jpg)
| HONDA CBR 919 RR STREETFIGHTER
1999 Német okmányokkal, 1 kulccsal, pontos km ismeretlen, van hozzá sok , az átalakításokhoz tartozó okmány, 17-es első kerék, rövid nyitott kipufogó, + hátsó kerék 519 000,-Ft (Forgalomba helyezéséhez átalakítás szükséges!) | .jpg)
| .jpg)
| | .jpg)
|
.jpg)
| .jpg)
| .jpg)
| .jpg)
| .jpg)
| .jpg)
| .jpg)
| .jpg)
| .jpg)
| .jpg)
| .jpg)
| .jpg)
| .jpg)
| .jpg)
| .jpg)
| .jpg)
| .jpg)
| | .jpg)
| KAWASAKI ZZR 1100 C
1991 43 606 km 106 kW 1 kulccsal. Németországból származó motorkerékpár, 40 000 km-ig vezetett szervízkönyvvel. Jó motorral! Korához mérten szép állapotban, fényezése javított. Sokat állt!!! Szinte teljesen gyári állapotú, füst színű MRA túra plexivel, korhű METZELER Z4-es gumikkal, a műszerfal jobb oldalán a borítás ki van vágva. A tartály bal oldalán van egy apróbb karc, új akkumulátorral, porlasztótisztítással, teleszkópolaj és szimmering cserével. Az első teleszkópban KAYABA rugók vannak, hátul WILBERS rugó van. 789 000,-Ft +reg.adó+forg.helyezés | .jpg)
| .jpg)
| .jpg)
| .jpg)
|
.jpg)
|
.jpg)
|
.jpg)
|
.jpg)
|
.jpg)
|
.jpg)
| .jpg)
| .jpg)
| .jpg)
|
.jpg)
| .jpg)
| .jpg)
| .jpg)
|
.jpg)
| .jpg)
| .jpg)
| .jpg)
|
.jpg)
|
.jpg)
|
.jpg)
|
.jpg)
|
.jpg)
|
.jpg)
| .jpg)
|
.jpg)
| PIAGGIO BEVERLY 500 i.e. 2007 34 953 km, 28 KW
1 db gyári és 1 db gyári piros kulccsal. Magyarországi érvényes okmányokkal, műszaki vizsga: 2026.01. A motor a bal oldalán enyhén sérült volt, de ennek alig látszanak a nyomai. Gyári plexivel, gyári középsztenderrel, GIVI MONOLOCK dobozal. Ár: 650 000,-Ft helyett 599 000.-ft +átírás | .jpg)
| .jpg)
| .jpg)
| .jpg)
| .jpg)
| .jpg)
| .jpg)
| .jpg)
|
.jpg)
| .jpg)
| .jpg)
| .jpg)
| | .jpg)
| .jpg)
| .jpg)
| .jpg)
| .jpg)
| .jpg)
|
.jpg)
| .jpg)
| .jpg)
| .jpg)
| KAWASAKI ZZR 500 (osztrák belföldi) 61 047 km Szét lett bontva, csak az alkatrészei eladóak!!!Komplet idomzat, takarókkal, lámpákkal, plexivel, műszerfallal, űléssel 280 000,-ft!
Motorja nagyon szépen jár, törésmentes, szép állapotban, csak egyben, 200 000,-ft!
|
.jpg)
| .jpg)
| .jpg)
|
.jpg)
| .jpg)
| .jpg)
| .jpg)
| .jpg)
|
.jpg)
| .jpg)
| .jpg)
|
.jpg)
|
.jpg)
|
.jpg)
| .jpg)
|
.jpg)
| .jpg)
|
.jpg)
| .jpg)
| .jpg)
| .jpg)
| | .jpg)
| HONDA NES 250 FORESYTE 1998 34 491 Km Nagytestű robogó, nem forgalomba helyezhető, 1 db német okmánnyal, 1 db kulccsal. BONTÁSRA! Gyári állapotban, mind a két oldalán élvédő bukócsővel, motorja jó, szépen jár, új akkumulátorral. 250 000,-Ft helyett 160 000.-ft NEM FORGALOMBA HELYEZHETŐ!!!!! | .jpg)
|
.jpg)
| .jpg)
|
.jpg)
| .jpg)
|
.jpg)
| .jpg)
| .jpg)
| .jpg)
| .jpg)
| .jpg)
| .jpg)
| .jpg)
| .jpg)
| .jpg)
| .jpg)
| .jpg) | YAMAHA FZR 600 1993 31 604 Km Németországból származó motorkerékpár, egy kulccsal, korához mérten szép állapotban, szinte gyári, levehető űléspúppal, Pirelli gumikkal. A tartály és az oldalidomok fényezése javított. A plexi bal oldalán sérült, de gyári! Motorhangja szép! 699 000,-Ft helyett 599 000.-ft +reg.adó+forg.helyezés |
.jpg) | .jpg)
| .jpg)
| .jpg) |
.jpg)
| .jpg)
|
.jpg) | .jpg)
| .jpg)
| .jpg)
| .jpg)
| .jpg)
| .jpg)
|
.jpg)
| .jpg) |
.jpg)
|
.jpg)
| .jpg)
| .jpg)
| .jpg)
| .jpg)
|
.jpg) | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |
| | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |
|
|
|
|
|
Vásárlás feltételei, vásárlói tájékoztató!
|
Tisztelt meglévő és leendő Ügyfeleink! Tájékoztatjuk kedves Vásárlóinkat, hogy üzletünk viszonteladói boltként működik. Így a nálunk megvásárolt termékek garanciája a terméket forgalmazó, gyártó üzlet/cég garanciális feltételeivel megegyező! Akciós, használt vagy bontott termékekre SEMMILYEN NEMŰ GARANCIÁT NEM TUDUNK VÁLLALNI! Oldalunk tájékoztató jelleggel működik! Amennyiben rendelni szeretne, azt e-mailben vagy telefonon esetlegesen személyesen üzletünkben tudja megtenni! Rendelni/vásárolni az alábbi lehetőségekkel tud: - batszimotor@batszimotor.hu e-mail címen (Név, Cím Telefonszám és a Termék/Termékek képei csatolva, pontos megnevezése) - +36-30-903-7050 telefonszámon (Név, Cím , Telefonszám, Termék/Termékek pontos megnevezése egyeztetéssel)
- személyesen 5650,Mezőberény , Bonyhai u.2/A címen üzletünkben! Bejárat a Tó utca felől, a zsák utcába.
Annyiben nem a személyes vásárlást választja üzletünkben, termékeinket utánvétes,belföldi postával tudjuk eljuttatni Önhöz, melynek postaköltsége megegyezik a hatályos, a Magyar Posta Zrt által megszabaott díjakkal! Köszönjük! |
|
|
|